Lilypie Third Birthday tickers

4 Şubat 2011 Cuma

Renk kartları


Gecenin bir vakti renk kartları hazırladım. Hiç birşeyi atmayan bendeniz, iç çamaşırı ambalaj kartonlarını dörde böldüm.Sonra ikişerli olarak renkli A4 kağıtları yazılı yüzlerine yapıştırdım. En son da şeffaf yapışkanlı folyo ile kapladım hepsini. 12 çift renk kartımız hazır. Ertesi gün eşleştirme, renklerin isimlerini sayma-ki Çınar bu konuda uzman artık-, üçer, dörder ve beşer çift kartlarla hafıza oyunu oynadık. Çınar hafıza oyununda da gayet başarılıydı. Ayrıca bir renk seçip odanın içinde bulunan aynı renk eşyayı bulma oyunu oynadık. Çınar'ın ifadesiyle "başardım anne başardım" :)))
Bir ara bu renk kartlarını çoğaltacağız. Koyu mavi de istiyor Çınar özellikle..
Posted by Picasa

1 yorum:

Nil dedi ki...

süper olmuş bence bir renk kartelası alın oğluşunuza ( boyacılardan, kumaşçılardan )bu kadarla yetinmez tabi zeki çocuk maşallah.