Lilypie Third Birthday tickers

13 Şubat 2011 Pazar

makasla kesme çalışmaları


Çınar makas kullanma konusunda çok iyi. Bunu ilk olarak tesadüfen İrem'lerde plastik kağıt kesme makasını denerken gördük. O gün eve dönerken aynı makastan biz de aldık, ancak sadece kağıt kestiğinden karton keserken kırıldı makasımız. Sonrasında değişik uçlu makaslar ve onun eline uygun makaslar kullandık. Sadece kağıt kesme konusunda anlaştık. Renkli A4 kağıtlar da veriyorum kesmesi için. Hatta kestiklerini kullanırız diye bir kapaklı kutuda da biriktiriyoruz. Dolayısıyla Çınar'ın makasları her zaman ulaşabileceği yerlerde duruyor. Ve bu konuda problemimiz yok. Maşallah!!!
Düzenli kesme çalışmaları yapmaya başladık. İşin içine biraz da eğlence katmak için internetten birkaç siyah beyaz resim indirdim. Bunları A4 boyutunda birleştirdim. Aralarına da çizgiler çizdim, keseceği yerleri belirlemek üzere. Sonra bu dosyadan bir çıktı aldık. Önce çizimleri boyadık beraberce. Renkli resimlerin etrafını kesmek daha eğlenceli olur diye ben de boyadım. ;) Sonrasında Çınar büyük bir ciddiyetle kesti çizgili yerlerden. Oğlum diye söylemiyorum yine çok başarılıydı . ;)))


Hazırladığım dosyayı da buraya ekleyecektim ancak şu an bulamadım. Bulduğumda hemen ekleyeceğim. Belki kullanmak istersiniz. Keyifli bir hafta olması dileğimle....
Posted by Picasa

1 yorum:

Nil dedi ki...

biz henüz makas kullanamıyoruz çınar abimiz gibi :)