Lilypie Third Birthday tickers

5 Şubat 2011 Cumartesi

Miniatürk'e gittik sonunda...

Açıldığından beri ısrarla gitmek istiyordum bugüne kısmetmiş.. Çınar'la beraber gezmek varmış...
Boğaz köprüsünde Çınar...

miniatürk epey güzel bir yer ama beni çok etkilemedi dersem yeridir. Bende daha çok binaların orjinalini görme isteği vardı. Kimbilir nasıl muhteşemlerdir diye merak ettim. Daha çok binaların içlerini merak ettim, taş duvarlarına dokunmak istedim. İç mekan meraklısı bana pek ilginç gelmedi minyatürlerini görmek. Biraz da plastikimsi geldi yapılar, onların dokusunu tam işleyememişler sanki. Benim nacizane fikrim tabi bu.. Biraz da tatil olmasından dolayı mıdır bilinmez fazla kalabalıktı.
Çınar en çok Anadoluyu dolaşan treni sevdi. Dolaşıp durmasını takip etti. Sonrasında TEM otoyolunda gidip gelen arabaları gördü ve onun başından ayrılmak istemedi. Hatta gidip arabalara dokunabilmeyi istedi. ;))
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: