Lilypie Third Birthday tickers

18 Şubat 2011 Cuma

mavi arabalı kahvaltı tabağı :)


Bugün beraber evde olmamızın şerefine Çınar'a güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim. Bir önceki gün şeker hamuru ve mavi gıda boyası almıştım. İlk denemeyi beyaz peynir ve labne karışımıyla araba yaparak gerçekleştirdim. Çınar'ın ilk tepkileri güzel gözükse de sonuç hüsran. Bıçağını eline aldı ve arabayı şöyle bir kesti-karıştırdı ve ben beyaz araba istiyorum diyerek bıraktı. Tabağındaki herhangi başka bir şeyi de yemedi. Zaten bütün hafta çok yorulmuştum ve bu yememeyle başlayan gün, yememe ısrarlarıyla devam etti. Olmayan enerjimi de aldı. Şeker hamurunu denyemedim tabi. Şeker hamurunu mavi yapma konusunu da düşünmeye karar verdim. Haftasonu boyunca doğru dürüst birşey yediremedim ve pes ettim. Birşeyler yedirmeye de çalışmadım bütün haftasonu. Hiç acıktım da demedi.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: