Lilypie Third Birthday tickers

17 Aralık 2009 Perşembe

fotoğraf albümleri



Uzun zamandır planlıyordum, epey de zaman oldu albümleri gerçekleyeli aslında ama ancak bloga ekleyebiliyorum. Çınar için kendi çektiğimiz fotoğraflardan hayvanlar albümü oluşturdum. Bir de aile albümü.. herkesi tek tek söylüyor kendi dilince... Rüya abası - "aba", "dede" , "nene" ya da "annanne", Oğuzhan dayısı "ou", Mete dayısı "da", Yusuf "yu", teyzem "tiyze", Mehmet "mehme", Mine "mime", "anne" baba" zaten diyor, babaane "babım", "dede", kısa bir telaffuzla"hala" .... daha eklemeler yapacağız aile albümüne fotoğrafları bastırırken onu tam düşünmemişim.


Hayvanlar albümümüz epey kalabalık. Hayvanları da kendi dilince anlatıyor Çınar. Köpeğe "hav" diyor, tek hav nedense; kediye gel yapıyor eliyle; "tavtan", "deve", "keci"... şimdi benim hatırlayabildiklerim bunlar...

Ayrıca albümlerin dış kapakları da sözü edilmeye değer türden ;)
Bir kenarlara kaldırdığım eski 36lık film yaptırana verilen standart 10x15 albüm. Bir süre önce evde kağıt hamurundan el yapımı kağıt yapmıştım. onları kullanmadım ama onun sonrasında tekrar yaptığımda kullanırım diye starbuckstan kahve aldığımda verdikleri kağıt çantayı küçük parçalara ayırıp saklamıştım. onları aldım elime ve karışık olarak yapıştırdım albüm kapağına. kes yapıştır el işi dersi gibi...tabi onları çınar kopartmadan bırakmayacağı için naylonla da kapladım. Benim çok hoşuma gitti sonuç, ve paylaşmak istedim. belki örnek teşkil eder isteyenlere...

Posted by Picasa

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Havalar düzelsin de çocukları alıp Darıca Hayvanat Bahçesine gidelim, orada daha çok hayvanın fotoğrafını çekebiliriz. Gerçek fotoğraflardan hayvanları öğrenmeleri çok güzel, benim de dün akşam aklıma geldi, dergilerden kesip mi yapsam diye, ama kendim çeksem çok daha güzel olur, sağol fikir için :)

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

evet gidelim. :) biz de darıca hayvanat bahçesine gitmeyi çok istiyoruz. bu fotoğraflar da bursa hayvanat bahçesindendi. tabi Çınar'dan önce gittiğimiz zamanlardan...

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.