Lilypie Third Birthday tickers

14 Aralık 2009 Pazartesi

çam ağacı şekilli kurabiyelerimiz


Çınar'a üzümlü bademli kurabiye yaparken...
Ben de yılbaşı dekorasyonlarına özendim heralde ki annemden kalma çam ağacı kalıbını çıkardım. onunla kurabiyelerimi şekillendirdim. ve 20 25 senelik kurabiye kalıbının aslında yılbaşı esintisi çam ağacı olabileceği ve hatta çocukluğumuzdan beri sırtında çuvallı fakir fukara adam diye düşündüğüm ve neden böyle bir kalıp yaparlar ki diye anlamlandıramadığım kalıbın da aslında noel baba olduğu bir anda kafama dank etti. Hatta diğer anlamlandıramadığım figürün de kanatlı melek kız olduğunu farkettim. Seneler önce böyle bir kalıp niye bizim elimize geçmiş bilemedim. Belki Almanya'dan teyzem getirmiştir, belki de yıllar öncesinden planlı büyük hareketin tohumlarıdır diye düşündük Dursun'la...
tarif için buraya..
Posted by Picasa

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bize yaptığın kurabiyeler de harikaymış, o gün telaştan yiyememişim, hepsini tükettim ertesi gün, ellerine sağlık :)

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

afiyet olsun canım.