Lilypie Third Birthday tickers

7 Aralık 2009 Pazartesi

bu nedir?

buz kalıbında dondurulmuş, sonra kalıbın arkası ıslatılarak kalıptan çıkarılmış ve kilitli buzdolabı poşetine konmuş ev yapımı tavuk bulyonlarımız. çorbalar ve pilavlar için...hayatımda ilk defa Çınar için bütün tavuk parçaladım(bütün tavuk derken canlısı değil tabii. yani but, göğüs gibi parça değil de bütün tavuk.) o anlar sanki bir korku filmi sahnesinin içinde gibiydim. analık böyleymiş demek insan neler yapabiliyor? belki de çocuğu için birilerinin canına bile kıyabilir insan?? o yara almasın diye... savaşlarda böyle bir içgüdüyle atılabiliyorlardır heralde düşman üstüne.........?????


Posted by Picasa

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de uzun zamandır et ve tavuk bulyonlar hazırlamak istiyorum aslında. Nasıl yaptın Aslıhan, tavuk parçalarını da ekledin mi, yoksa sedece tavuk suyu mu?

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

linki vermeyi unutmuşum tekrar eklerim bloga da ama burdan da yazayım, diğer blogumda http://yemek-yesillikgerek.blogspot.com/2009/12/bu-nedir.html
anlattım. kolay gelsin. afiyet olsun. :)