Lilypie Third Birthday tickers

17 Nisan 2010 Cumartesi

6.gün : araba tekerleriyle boyama

Araba tekerleriyle boyama olayını daha önce bir yerlerde görmüştüm. 23 nisan mektup arkadaşımızın annesi hatırlatınca bir deneyelim dedim. Çınar önce arabalarının tekerlerinin boya olmasını reddetti. Daha sonra yavaş yavaş adapte oldu olaya. Bi< A5 formatında bir kağıda yapacağımız için bir palete(kullanmadığımız kesme tahtasını alet ettik bu işe) döktük boyaları. Ona da masanın kenarında hafif rampa haline getirdik. Arabalar rampadan aşağı kağıdımıza doğru indiler. Benim gördüğüm uygulamada ise çok daha büyük bir kağıdı yere serip, boyaları da üstüne döküp arabaları diledikleri gibi sürüyorlardı çocuklar. Hem tekerlek izlerinden çizgiler hem de boya karışımlarından desenler çıkıyordu. Ve çocuklar heryerleri boya içinde çok eğleniyor görünüyorlardı. Cesaret edebilecek anneler deneyebilirler o versiyonu da. ;)



Posted by Picasa

Boyama işlemimizin sonunda arabaları yıkama işini Çınar'a verdim. Arabalar çok uzun süre suda kalmasın, Çınar da sudan keyfini alsın diye peşinden toplarını yıkamasına izin verdim. Çınar da kocaman topunu almış yıkamak için. Bir an  için yanından ayrılmıştım ki kendini de yıkamaya karar vermiş olacak beyfendi, topu kucağına alıp oturmuş leğenin içine. ;) Bunun üzerine o da banyo yaptı tabii... emeline kavuştu aslında. tam bir banyo hastası...

Hiç yorum yok: