Lilypie Third Birthday tickers

14 Ocak 2010 Perşembe

okulumu özlemişim :)


Perşembe günü arkadaşlarımın devre sınavı vardı. Sabah erkenden okulda olmam ve akşama kadar da okulda kalmam gerekiyordu. Çünkü Gülistan'ın sınavı sabahtan, Sibel'in ki ise akşam. Dolayısıyla birgün önceden cümbür cemaat teyzeme geçtik. Çınar'ın keyfi abasıyla yerindeydi. Boyalarıyla kalemleriyle oynadı. Takı kutularını bulup açtı. Bütün kolyelerini boynuna taktı. Abası da onun yanında derslerini yaptı hem de sadece ertesi güne yapılması gerekenleri. ;) Ertesi gün okula gitmesin de Çınar'la oynasın diye gelen ısrarlara "ama ingilizce dersim var" diyerek cevap verdi. Teyzem ve annemlerin işi zor. Bütün gün sürecek zorlu bir sınav bekliyor onları...

Sabah Çınar'ı uyurken bıraktım ve evden çıktım. ilk defa!!!!
Sınavlar süper geçti. Heyecandan mahvoldular ama geçti bitti. işte.. okul bitti sayılır artık. diploma nispeten daha kolay bir aşama.. Akşam abası gelince Çınar'ın durumu da iyi olduğundan ben de arkadaşlarla Taksim'e çıktım. Yemeğe kalmadan döndüm gerçi. Ve bir ilk daha... uyandığında yanında yoktum ve 11 saat bensizdi.(bunun bir saati sabah uykusunda geçmiş olsa da) Bunun doğrultusunda gelişen olaylar bir sonraki postta...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: