Lilypie Third Birthday tickers

30 Ocak 2010 Cumartesi

Günışığı ödülü


Blog yazmaya nasıl başladım tam hatırlamıyorum. Sanırım fotoğraflarla anıları dostlarla paylaşabilecek bir platform olması adına başlamıştım. Zamanla değişti paylaştıklarımız.. Çınar'la bilikte bir sanal günlük olmaya başladı, hatta Çınar'a ve bana arkadaşlar edindirdi. Zaman içerisinde bloglar vazgeçilmez parçası oldu hayatımızın. Benim yaşadıklarımı yaşayan anneler de varmış, aynı kaygıları, umutları paylaştığım insanlar varmış.. varmış da varmış.... bir de bakmışım ki çok güzel arkadaşlıklar doğmuş. Arkadaşım Bahar günışığı blog arkadaşlığı ödülü göndermiş bana. Çok teşekkür ediyorum.. iyi ki sen de varsın arkadaşım...

Hiç farkında olmadan günüme ışık tutan tüm blog yazarlarına teşekkür ediyorum.
Ben de bu ödülü bebişleriyle birlikte blog yazmaya başlayan Elif, Derya(linki özellikle vermiyorum, o kendini bilir) ve Ayben'e gönderiyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bir Timaş Yayınları mensubu olarak çocuğunuz için seçtiğiniz kitaplar arasında kitaplarımızı görmek mutlu edici. Çok teşekkürler...

www.timas.com.tr
www.facebook.com/timasyayingrubu

EBRU dedi ki...

Merhaba aslıhancığım, bencede bu ödüle gerçekten laiksin.Kendi oğluşunu büyütürken biz anne adaylarına ve annelere ışık oluyorsun.Sana şimdiden ne kadar teşekkür etsek azdır.
sevgilerle
Bizi blogcudan mahrum etme...