Lilypie Third Birthday tickers

22 Ocak 2010 Cuma

iyi ki doğdun babaaaaa!!!


"iyi ki doğdun" demeyi çalıştık sabahtan ama akşam pek söyletemedik Çınar'a. Evet biriciğimizin doğumgünü. nice yıllara nice yaşlara hep beraber inşallah... bugün herşey bana muhalifti. hava buz gibi, şakır şakır yağmur. ancak evin altındaki markete inebildik ve pasta için gerekli malzemeleri bulamadık. önce çikolatalı cheesecake yapalım dedim, bisürü malzeme eksik; sonra tramisü yapalım dedim, her zaman bulunan labne peynir bile yok. içimden de kek yapıp krema sürmek gelmedi. çok basit yaaa... Çınar'la başbaşa pasta yapmak çok kolay ya... Ben de Sacher pasta yaptım. Tabi her zamankinden çok uzun sürdü yapmak. Çünkü benim mutfakta olmama dayanamayan Çınar, tezgahla arama giriyor beni ayırmak için. ;) neyse akşam mumları üfleyecek bir pastamız oldu ya. hem de tadı çok güzel oldu ya.. ee o kadar çikolatayı elimize alıp yesek o da güzel olurdu gerçi yaa...
:)))

Akşam teyzemler geldiler, ertesi sabah Almanya yolcuları.. güle güle gidin gelin inşallah...
Rüya abası bisürü kitap okudu Çınar'a. nerdeyse bütün kitaplarını. yine çok eğlendi ikisi de...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: