Lilypie Third Birthday tickers

30 Aralık 2010 Perşembe

Yeniyıl partisi !!!

Bu hafta iki kez buluşarak yeni yıl partimizi de erkenden yaptık. 2010 yılını partilerle uğurluyoruz. 2011 çok daha güzel gelir inşallah...

Tuğçe çok güzel hazırlanmış. Tam bir yılbaşı partisi oldu hepimiz için. Maalesef fotoğraf makinamın pilini kontrol etmemişim, fotoğraf çekemedim, fotolar Meral'den. Teşekkürler Meral.


Çok yoğun ve çok güzel bir gün geçirdik detayları tam hatırlayamıyorum. Çınar'la gittiğimizde İrem ve annesi de gelmişti. Ela ve Ece ise henüz okuldan gelmemişti. Tuğçe kızları almaya gittiğinde İrem ve Çınar oynadılar kendi aralarında, biraz oyuncak keşfi, biraz bisiklete binmece.



Ela ve Ece annelerine yeniyıl kartı hazırlamışlar okulda. Onları verdiler öpücükler alındı verildi. :))

 
 
Tuğçe bir sürü aktivite birsürü süpriz hazırlamış. Önce geyikler hazırlandı. Kocaman oynar gözler yapıştırıldı önceden kesilmiş olan geyik şablonuna, sonra pompomdan burunlar. Çınar mavi pompom istedi. Sonra da simli yapıştırıcılarla ağız yaptılar. Hem mavi hem morla çizdi Çınar. Tabi bu kadar çok sürünce kuruması problem oldu, eve kadar elimizde taşıdık dönerken.
Bir sonraki ise kocaman kordela fiyongu süslemesi. Onları da simli yapıştıcılarla süslediler. Ortasına fotoğraf da yapıştırabiliriz evde dedik.

Daha sonra Noel Ege geldi "ho ho hooo" gülerek, sırtında heybesiyle. Herkese hediyelerini dağıttı. Yeniyıl kartları da karşılıklı verildi. Hediyeler verildi. Zeynep annesinin rahatsızlığından dolayı maalesef katılamadı partiye ve ona kartımızı veremedik.Bir sonraki buluşmaya inşallah.



Sosis balonlardan kelebek kanatları yaptı kzılara Tuğçe. Çınar'a da kılıç ve şapka ama Çınar pek takmadı. Kızlar kılıçla oynama konusunda daha istekliydi. Hatta bir ara İrem'le kılıç savaşı yaptık. İrem kılıcıyla beni yaralayınca Çınar beni korumaya geldi. ;) Yaralarım iyileşsin diye beni öptü. Bugün bir korumacı ve sahiplenmeci tavra büründü. Oğlum beni korudu. Ne süper birşeymiş. ;))

Bunlarla da bitmedi, Tuğçe yüzlerini boyadı miniklerin. Hepsi çok şeker oldu. :))
Posted by Picasa

2 yorum:

Nil dedi ki...

Badem şekeri olmuşlar hem de :)

Ömer Tuna dedi ki...

Bu oyun günlerinize bayılıyorum yine süper şeyler çıkmış. Yeni yılınız kutlu olsun