Lilypie Third Birthday tickers

23 Aralık 2010 Perşembe

Dinozor kartları ve Bilim Çocuk 2011 takvimi

Arabalar çılgınlığından önce dinozor olayımız vardı, hala da devam ediyor paralel düzlemde. ;)
Genelde dinozor resimleri yapıyor Çınar, ve de yaptırıyor. Dinozor gibi ağzını kocaman açıyor; kollarını birleştirip açarak yapıyor bunu kocaman ağzı tanımlayabilmek için.
Montessori grubundan dinozor eşleştirme kartlarını indirmiştim. Bu kartları da arabalar kartlarıyla birlikte bastırdım. Güzelce kestim. Ve hepsini-epeyce de çok- eşleştirme işlemini başarıyla yaptı Çınar. Oğuz dayısı kart çektirdi her seferinde bir tane ve o resmi bulup üstüne yerleştirdi.

Bu çıktı alma işlemlerinden sonra bir kez daha Meraklı Minik dergisine hayran kaldım. 10 sayfa A4 çıktı aldım, ucuzundan baskı fiyatı 5 lira. Daha da artıyor. Meraklı Minik dergisinin her sayısında 18 tane eşleştirme kartı çıkıyor, bir seri çıkartma, ve bazen maske bazen oyun kartonları, ve üstüne bir de dergi. Hepsi 3.5lira. Böyle dergiler çoğalsın, en azından yok olmasın.


Bu da Rüya'ya hediye ettiğim Bilim Çocuk Dergisinden çıktı. 2011 takvimi hem de pek hoş. Pencerede ayları değiştirebiliyorsun geçtikçe. Önünde bir ağaç ve bisiklet. Pek sevimli. :))
2010 da bitiyor, 2011 hayırla gel güzel gel....
Posted by Picasa

2 yorum:

Nil dedi ki...

kesinlikle çoğalmalı böyle dergiler. takvim ne güzelmiş

Adsız dedi ki...

merhabalar,
dinozor kartlarınızı çok beğendim.benim oğlumda şuan dinozorlarla ilgileniyor ama nette ve dışarda aradım,bulamadım.kartlarla ilgili yardım ederseniz çok mutlu olacagğız.nereden indirebiliriz.