Lilypie Third Birthday tickers

25 Aralık 2010 Cumartesi

maşa kullanma + renk gruplama


Maşa kullanma alıştırması için çeşitli boylarda pompom arıyorum, hatta ipliklerden yapmaya çalışıyorum. Önceki hafta annemlerde iki tane yapmıştım. Dedesi Çınar'a maşayla pompomları tutma, belirli yerlere yerleştirme, deliklerden geçirme gibi yaratıcı faaliyetler yapmışlar. Bu hafta ben de sonunda bir kırtasiyede uygun fiyatlı(6 renkx10 adet) bir paket buldum. Çöpçü anne olarak bayramdan beri sakladığım çikolata kutusunun içindeki şeffaf plastik bu iş için bekliyordu. Süper bir çalışma oldu bence..
Önümüzdeki günlerde bu pompomlarla farklı çalışmlar da yapmayı düşünüyoruz...
Posted by Picasa

1 yorum:

Nil dedi ki...

Bir çöpçü de benim ama benim yaratıcılığım sıfır. Mesela evde bir sürü kurdele birikti hala ne yapacağımı bulamadım. Çok güzel bir çalışma olmuş.