Lilypie Third Birthday tickers

23 Aralık 2010 Perşembe

konuşan arabalar hayranlığı

Çınar'ın tabiriyle konuşan arabalar çılgınlığı tüm hızıyla devam ediyor. Her gün bir fasıl şimşek mcqueen izleme isteği ve ısrarı. ve daha neler. İnternetten cars kahramanlarını indirdim. Bir süre onların fotoğraflarına baktı bilgisayarda, sonra da sesini aç anne. Film değil bu, sesi yok ki.
Neyse indirdiğim fotoğrafları picasada kolaj yaptım. Ve nihayet bastırabildim. A4 boyutunda iki kopya bastırdım. Hatta karşıya teyzemlere gideceğimiz gündü ve eline alıp A4 kağıdı 20-25 dakika boyunca kıpırdaman izledi Çınar arabada koltuğunda otururken ve sonrasında uyuya kaldı. Teyzemlere gittiğimizde evini de biraz batırmak suretiyle, herbirini kestim. Biraz kalın olsun diye kartona yapıştırdım sonra da şeffaf yapışkanlı folyo ile kapladım, elde laminasyon ;) Epey uğraştım ama Çınar elinden düşürmedi kartları günlerce.Yani değdi.
İşte Çınar ile Rüya ablası kartlarla oynuyorlar.

Meraklı Minik dergisinin ekindeki kartları da kaplamıştım. Çınar'ın bir ayakkabı kutusunu beyaz takvim yaprağı ile eski usülde kapladım. Üzerine de Çınar favori kelebek çıkartmalarımızdan seçti, ve yapıştırdı. Ortaya bir de ayraç koydum çok dağılmasın diye. Şimdilik idare eder durumda ama Çınar hepsini aynı anda dağıtıyor bakalım ne yapacağız..


Aşağıya kolajı ekledim, bilmiyorum benim bastırdığım boyutuyla indirilebilecek türden oldu mu ama denemek isteyenler kullanabilir. Küçük olursa bana email atabilirsiniz, sizin email adresinize gönderebilirim.

1 yorum:

Nil dedi ki...

VALLAHİ NE DİYEYİM Kİ SÜPER OLMUŞ..