Lilypie Third Birthday tickers

25 Haziran 2010 Cuma

yeşil mi kırmızı mı?

Bugün yeşil nesneleri toplayalım dedik. Çınar eline yeşil sepetini aldı. Önce odasındaki sonra da evdeki diğer odalarda kullandığı yeşil nesneleri topladı. Yeşil nesnelere odaklanmamızın sebebi ise tüm renkleri bilmesine rağmen sadece ara ara yeşil ve kırmızıyı karıştırması. Acaba renk körü mü diye endişelenmeye başladım. Belki tam netleştirememişizdir kafasında diye bir gözden geçirelim dedim. Bakalım ilerleme kaydedecek miyiz?

İkinci çalışma ise bir süredir biriktirdiğim renkli süt kapaklarını yumurta kartonuna yerleştirmece. (Ne yapacağımı bilemeden biriktiriyordum doğrusu.Bugün pat diye bu çıktı.) Çınar renklerine göre ayırma işlemini anlayamadı. Muhtemelen kartonun diplerini renklerine göre boyamam gerekiyordu. Belirli yerleri olduğunu anlatmak için. Sadece yerleştirip, sonra kapağı kapatıp, çalkalama işi daha çok hoşuna gitti. ;)
Posted by Picasa

2 yorum:

Nil dedi ki...

siz kapak topluyorsunuz, ben de deli gibi rulo topluyorum :) belki birgün işime yararlar umuduyla ...

Nil dedi ki...

çok sevinirim.. tşk :)