Lilypie Third Birthday tickers

24 Haziran 2010 Perşembe

Meraklı minik dergisinden


Meraklı Minik dergisini uzun zamandır alıyorum, daha önce de bahsetmiştim. Bir göz gezdiriyorum, ilgimizi çekenlere bakıyoruz. Yapabileceklerimizi yapıyoruz. Ancak daha çok ilerisi için saklanıyordu. Bu saysını da dolaba koymuştum, Çınar çıkarmış. İlgiyle bir çok sayfasını inceledi. Ve bu abi ve ablaları çok sevdi. Ben de kartalrı çıkaralım bakalım neyapıcaz dedim. Aslında iki kişilik bir oyunun kartları ancak biz dergideki sayfayı açıp, karıştırdığımız kartlardan abi ve ablaları doğru elbiselerle tamamlamaca oynadık. Çınar bu çocukları çok sevdi. Bir tanesi Rüya ablası, sarışın olan. Diğerlerini kendi isimleriyle çağırıyor. Bacaklarını da tamamlıyoruz ki top oynayabilsinler. ;))
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: