Lilypie Third Birthday tickers

25 Mayıs 2011 Çarşamba

ilk yağlıboya deneyimi ;)

Çınar bugün atölyede kendi boyalarıyla yetinmedi. Benim yağlıboyalarım arasında küçük boy olanları buldu. İçinden de royal blue(kraliyet mavisi)ni seçti.
Çınar:  "anne ben bununla boyayabilir miyim?" nasıl hayır denir böyle güzel sorulmuş bir soruya ;)
anne: "boyayabilirsin tabi ki" palete biraz mavi boya sıkılır, boyaması için bir mukavva şövaleye yerleştirilir. Yağlıboya fırçası boyaya batırılır. Çınar bir güzel yukarı aşağı boyama hareketleriyle başla boyamaya..  {Aslında bunların fotoğrafı ve videosu da var ama cep telefonumdan aktarmak için gerekli kart adaptörünü bulamadım. Bulunca ekleyeceğim.}
Çınar: "Şimdi de yeşille boyayabilir miyim?"
biraz da onunla boyanır, biraz da kahverengi, biraz da biraz da derken
anne: "bugünlük bu kadar yeter Çınar'cım, ben çalışamıyorum." diyerek dikkat başka yönlere çevrilmeye çalışılır.

Bugün atölyeye Çınar'ın kendi makasını da götürmüştüm. Çantadan onu bulmuş.Daha önceki günlerde yaptığı bir resmi minik minik parçalara kesmiş. Sonra onların bir kısmını minicik katlayıp karınca yapmış.  :))

Hiç yorum yok: