Lilypie Third Birthday tickers

8 Ağustos 2011 Pazartesi

şeffaf sabunlardan heykel :))

Uzunca bir süre önce görmüştüm bir blogta şeffaf sabunları istediğin geometrik şekillerde kesip kürdanlarla birleştirerek heykelvari üç boyutlu şaheserler orataya çıkarmayı... ;))

O günden beri Çınar'la şeffaf sabun arayışındayız.. Ama bu dönem Altınoluk'ta geçtiğinden market filan gezemedik. İstanbul'a dönüp ilk market alışverişimize çıktığımızda Çınar hatırlattı. Bu sefer bulana kadar market market gezdik. ;)  Eve döndüğümüzde de bir an önce yapma isteği.. yemeği yedikten sonra hemen çıkardık küçük hazinemizi :))
Önce sabunlarla kendi oyununu kurdu Çınar. Yollar yaptı, sonra bazılarını araba yaptı, yarıştırdı. Sonra çeşitli kombinasyonlarda kuleler yaptı.Ben de onun kendi oyununu kurmasının keyfini sürdüm...


Sıra sabunları kesmeye geldiğinde Çınar kıyamadı önce.. İki farklı sabunu küçük parçalara kestik, kürdanlar batırdık. Çiçek demetleri yaptık, arabalar yaptık, kuleler yaptık, dondurma külahları yaptık, pasta yaptık.. yaptıklarımıza güldük.. yine çok eğlendik... minik kasları, büyük kasları çalıştırdık. el göz koordinasyonumuzu geliştirdik. görsel yönümüzü geliştirdik.. hayal gücümüzü çalıştırdık.. çok çalıştık çok... ;)))

çok güzel fotoğraf kareleri yakaladım.. hepsini buraya koymak istedim sığdıramadım. ;))


not. şeffaf sabun diğer sabunlara göre biraz daha yumuşak olduğundan kesmeye ve kürdan batırmaya olanak sağlıyor.

Hiç yorum yok: