Lilypie Third Birthday tickers

11 Haziran 2011 Cumartesi

Turkuazoo

Sonunda biz de gidebildik Turkuazoo'ya. Çok beğendim. Çok güzel. Hayal ettiğim kadar büyük değil belki ama bıraksalar(yani yanımdakiler sıkılmasa) gün boyu seyrederdim. Hatta balıkadamla dalmak bile istedim. Köpekbalıklarından korkar mıyım acaba diye düşünerek. Sonra annem uyardı sen denizdeki yosunlardan bile korkuyorsun(!). Ner iş? Çok keyifliydi. Nedense fazla uysal gibiydi köpekbalıkları da. O kocaman vatozlara ne demeli... Hangi birini anlatsam öbürü eksik kalır. Gidip görmek gerek. Benim makinemle doğrdu dürüst fotoğraf çekemedim. Koca beyin makinasındaki fotoğraflar harika. Ama o da henüz aktarmadı fotoğrafları. Zaten kendisinden izin almak lazım. Telif hakkı filan koyar bakarsın. ;))

Bunlar benim flaşlı fotolar, ancak bu kadar.

Öğleden sonra teyzemler ve dayımlar geldi. Çınar'ın ve tabi bizim de keyfimize diyecek yok. Şımardı da şımardı Çınar bey. Akşam Çınar'ı uyuturken ben ondan önce uyuya kalmışım, içerde misafirler... Neyse beyefendi uyudu da kalktım.

Hiç yorum yok: