Lilypie Third Birthday tickers

20 Haziran 2011 Pazartesi

Baskı çalışmaları

Sabah kahvaltısını uzatıp, balkonda baskı çalışmaları yaptık.. "Anne ben de senin gibi baskı yapıyorum, dii mi?" Benim aylar önce atölyede gravür baskı yaptığımı ima ederek. Bu hafıza beni şaşırtıyor doğrusu.. Umarım her zaman bu kadar iyi olur hafızan, benim gibi özellikle isim hafızası sıfır bir annenin oğlu olduğun bellli olmasın aman!

Baskı çalışmaları bittikten sonra Çınar'ın faaliyet kitabından seçtiği kuşları yaptık. İki boyutlu kuş kafesini beğenmediğinden üç boyutlu ama içini görebilmesi için üstü açık bir kuş kafesi de yaptık.. Çok sevimli oldu kuşlarımız..


Yapmak isteyenlere ipuçları: Kuş şekillerini kartondan kestik. Bir parça süngeri önce boyaya batırıp sonra kuşlara tampon şeklinde bastırarak boyadık. Kanatları ayrı ayrı kesip boayadık, ve çeşitli kombinasyonlarda yapıştırdık. Gagalar da turuncu renkli kağıttan kesip yapıştırdık.

Hiç yorum yok: