Lilypie Third Birthday tickers

17 Haziran 2011 Cuma

Tatil kitabımız

Kitapçılara girdim mi dayanamıyorum, illa ki bir kitap alıcam. Eğlenceli tatil kitabımı görünce dayanamadım bir durdum, baktım, içeri girdim. Rüya'cığıma göre 6. sınıfa başlayacaklar için tatil kitabı. İçeri girince sadece onunla kalamadım. Çınar'a da Çıkartmalarla Öğreniyorum-  Boyamalı Sayılar kitabını aldım. Çok güzel görünce dayanamadım doğrusu. Bütün kitapları alma isteğiyle dolup taşıyorum ama bunun imkansızlığını kendime sık sık hatırlatmak durumunda kalıyorum.Büyük bir kütüphanemiz var, umarım Çınar da büyüdüğünde kütüphanemizdeki kitapları okur ve kendi kütüphanesini oluşturur.

Not: Aşağıda Çınar'ın kitaplarının listesi var. Henüz bütün kitaplarını listeye eklemeyi başaramadım ama ilginenler için kaynak olabilir diye belirtmek istedim.

Hiç yorum yok: