Lilypie Third Birthday tickers

10 Kasım 2010 Çarşamba

dinozorlar :)

Bu sabah bir önceki günün etkilerini silmek için Çınar'a özel ilgi... Kahvaltıdan sonra kağıt havlu rulosunu boyayarak korsan dürbünü yaptı Çınar. "anne, senin suluboyanla boyuucam" peki Çınar. Çocuk haklı bunlar daha güzel.. ruloyu çok güzel boyadı. ben de üzerine bir küçük kurkufa çizdim ve siyaha boyadım. "korkunç oldu, anne" ardından "ama sadece resim, gerçek değil" kendi kendini de ikna ediyor.. Korsan dürbünümüzün fotoğrafını çekmemişiz. Boyamaya başladığımız dinozorları akşam bitirdik, fotoğraflar da akşamdan. "Mavi dinozor Çınar dinozor, pembe dinozor anne dinozor, sarı dinozor baba dinozor" diyor Çınar. Dinozor yalnız kalmasın, annesi babası yanında olsun. inceden giydirmeler var, anneye ve babaya... ;))
Posted by Picasa

3 yorum:

Nil dedi ki...

Merak ediyorum siz bu boya lekeleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz? kış geldi açıkçası artık boya yapmasına çok müsaade etmiyorum. üstünün batması bir yana, ellerini yüzünü yıkamaktan hasta edecem diye korkuyorum.
İmreniyorum size :)

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

Hoş geldin Küçük Mucizem. Boya lekelerini çok dert etmiyorum aslında; eşyalara bulaşmadığı sürece, kıyafetleri nasılsa en fazla bir yıl giyecek. Genellikle boyalar hemen yıkayınca çıkıyor, ama ev kıyafetlerinin bir kısmının da boyalı olması oğlumun deneyerek öğrenme sürecinde bir ayrıntı sadece. ;)) Ellerini yüzünü kendisi de yıkamayı çok seviyor, ve o kadar suyla hasta olmaz çoğu çocuk diye düşünüyorum. Çok fazla endişelenmeyin ve eğlenmeye bakın. :))

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

bir de burdaki çocuklara bakın :)

http://littlestbirdsstudio.blogspot.com/