Lilypie Third Birthday tickers

9 Temmuz 2010 Cuma

şapka ve terlik isteği


Çınar'ın kuzeni Yusuf abisi ve babaanne ve dedesi de Altınoluk'taydı bu bahar ve yaz başı... Biz gittiğimizde de on gün kadar beraberdik. Çınar illa ki Yusuf abisinin şapkası ve terliğinden istedi. Bunun üzerine Küçükkuyu'ya gittik. Ayağına göre terlik bulamadık tabi, aslında tek bulabildiğimiz terlik buydu. Hiç istemesem de Ben10 figürlü terlik almak zorunda kaldık. Rüya abası aldı Çınar'a terlikleri. Bu terliklerle çok kez düştü. Hatta aynı gün üstüste 3 kez düştüğü oldu, yara üstüne yaralar çok canını yaktı. Ama terlik sevdasından yine de vazgeçmedi. Şapkası da illa ki bu model olacak "Yufuf abi gibi". ;)) Dışarı çıkarken mutlaka şapkasını taktı, ama ille de bu şapkayı. ;)

Bir de yeşil çantasını alıp eline ben okula gidiyorum. Ben abama gidiyorum anne, sen beni burda bekle. Şeklindeki söylemlerle evden çıkıp gitmeleri var. Her sabah abasına gidip televizyonda caillo izliyorlar.Tüm çizgi filmleri de caillo diye izledi bir süre. ;) Bizim hayatımıza da tv ve caillo girmiş oldu.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: