Lilypie Third Birthday tickers

1 Temmuz 2010 Perşembe

iki yaşının dolmasına az kala....

Canım oğlum, ikinci yaş gününü çok güzel bir partiyle kutlamak istiyordum aslında. Arkadaşlarını davet edecektim, yaşıtların olsun istiyordum... ciciler hazırlayıp, rengarenk bir gün geçirmeni sağlayacaktım. Ama büyük olasılıkla ömrün boyunca böyle olacak, okullar kapanmış arkadaşların tatile gitmiş olacak, belki sen de.. ama şimdi midemi burkan başka bir heyecan daha var.. şu sergi olayı.. neden bu kadar heyecan yaptım bilmiyorum. hayırlısıyla şu önümüzdeki iki günü de atlatalım... ver elini Altınoluk. evet doğumgününde yollarda olacağız... muhtemelen orada ailecek kutlarız... mutlaka bir pasta ve mumlar olacak merak etme :))

seni çok seviyorum.....
seni düşünürken midemin ağrısı da hafifledi. ;))

6 yorum:

EBRU dedi ki...

Aslınan'cığım hani doğum gününü istanbulda kutlayacaktın.Rüyanın doğum günün de öyle demiştin.
Oğluşun ve tüm sevdiklerinizle birlikte nice doğum günlerine...

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

evet canım öyle istiyordum ama kimse yok burda herkes Altınoluk'ta. belki eylülde filan burda da yaparım kafama eserse ;)

KUZEYLİMİNE dedi ki...

bizler buradayız ama
yaparsan de geliriz küçükde olsa bir grup var istanbulda
olmasada nice mutlu uzun sağlıklı yaşlar çınarımaaaa

Nil dedi ki...

Şimdiden nice seneler Çınarcık.. Mutlu , başarılı , sağlıklı yıllar paşacık...

Unknown dedi ki...

çınarımın doğum gününü gelince kutlıyalımm lütfennn elanın deyimiyle lüfennnn :))

Unknown dedi ki...

Özledik Aslıhancım, dönmediniz mi hala?