Lilypie Third Birthday tickers

3 Temmuz 2010 Cumartesi

doğum gününde yollarda :))


 

Önceki gece açılış dolayısıyla geç bitince ve ben sergi hazırlıkları dolayısıyla tatil için bavulları toplayamamış olduğumdan öğle üzeri yola çıktık. Maalesef günü yollarda geçirmek durumunda kaldık. Bir mola yerinde oyun parkını gören Çınar'ı daha fazla tutamadık. Tünel kaydıraktan da ilk defa kaymış oldu. Önce tereddüt etse de sonrasında çok eğlendi. Akşam bizi dört gözle bekleyen dedeler, anneanne, babaanne, Rüya aba, Yusuf, teyze, Şahin dayılara kavuştuk. Bize süpriz doğum günü hazırlamışlar. Yola çıkmadan önce tüyoyu aldığımdan ben de süslemeler için hazırlıklıydım. Hemen terasa çıkıp ayarlamaları yaptım.

Çok keyifli ve güzel bir doğumgünü oldu. İyi ki de o gün kutlamışız daha sonra hiç fırsatımız olmadı. Ne yazık ki fotolar bir hatam üzre Altınoluk'taki bilgisayarda kaldı. Hırsızın gazabına uğramamış olsaydım laptopumla günü gününe yazmış ve yayınlamış olacaktım tatilimizi ancak kısmet.. diyelim yine... artık bu olay üzerine daha fazla beddua(kötü dua) etmeyi bırakıp iyi dualar etmeye karar verdim ve çalınanların yerine daha iyileri ve daha güzellerine sahip oluruz inşallah diyorum. Tabi bu kaydı da döndükten bir süre sonra yayınlamama rağmen o günkü tarihle yayınladığımın kaydını da buraya düşeyim..




iyi ki doğdun OĞLUM!!!
daha nice güzel yıllara hep beraber inşallah...




Posted by Picasa

Hiç yorum yok: