Lilypie Third Birthday tickers

17 Mayıs 2010 Pazartesi

misketle boyama

Misketle boyama olayını gerçekleştirebildik nihayet... Kaç zamandır bilye arayıp duruyorum, tesadüf buluverdim. Malzemeleri toplayıp Yusuf'un yanına gittik. Sabırla bekledi Yusuf.. Boyaları hazırladım, sarı ve kırmızı.. Birer bilye koyduk boyaların içine sonra tepsinin içine yerleştirdiğimiz kağıdın üstüne koyduk bilyeleri. Çalkala çalkala çalkala.. Çok eğlendiler. Çok hoşlarına gitti ve sırayla olmak üzere ikişer kağıt boyadılar.

Tabi doymadılar boyamaya ve suluboya ile devam ettiler.. Yusuf çok sevdi boya yapmayı ve akşam annesine sipariş etti boyaları. Bakalım neler yapacaklar?
Posted by Picasa

2 yorum:

emnsc dedi ki...

merhaba aslıhan,
çok güzel bir çalışma olmuş. çocukların ellerine sağlık. yapı marketlerde satılan canvas tablolardan alıp ben de evim için yapmayı düşünüyorum. fakat ne tür boya kullanmalıyım bilemiyorum. boya konusunda fikir verebilir misin?
sevgiler,

Aslıhan Kaplan Bayrak dedi ki...

Merhaba emnsc,
teşekkürler.. kanvas tuvale yapacaksan akrilik boya kullanabilirsin. biraz akışkan olmasında fayda var. bir de aldığın tuvalin boyutunda bir tepsi kullanman gerek misketlerin düşmemesi için. kolay gelsin...
sevgiler...