Lilypie Third Birthday tickers

29 Eylül 2009 Salı

küçük ressam iş başında :)




Dün resimle kısa bir uğraşım sırasında Çınar yanımdaydı. Dolandı durdu. Hatta ben resim yaparken elindeki 0.5 kalem ucu kutusunu resmime sürmeye çalıştı, benim fırçayı sürüşümü taklit ederek. Ben de bu yüzden ulaşamaması için şövalemi yükselttim. Ancak bugün fırçamı almış, ucundan tutmuş resme sürerken yakalım beyfendiyi. Fırça uzun olduğundan isabet ettirebiliyor. Boya olmamasına rağmen ıslak yerleri karıştırma tehlikesiyle yüzyüze geldik. Ben de Çınar'ı fazla zorlamadan konudan uzaklaştırmak için suluboya fırçalarını eline verdim. Parmak boyasından iki renk hazırladım. Önüne de rahatça boyayabilsin diye mukavva kartonu koydum. Fırçaları boyaya batırıp solak solak sürdü. ;) Solak olması güzel belki de. Çünkü iyi ressamların çoğu solak. Belki ressam olur Çınar'ımız belli mi olur?
Hatta boya kasesini mukavvaya dökmeye çalıştı. Daha fazla boyası olsaydı Jackson Pollock vari işler yapacaktı belki de.. ;)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: