Lilypie Third Birthday tickers

7 Mart 2011 Pazartesi

biraz hastayız...

Cumartesiden beri burnu akıyor Çınar'ın, bugün öksürmeye de başladı. Benim öksürüğüm de iki aydır devam ediyor. İlaç almadan geçmeyeceklmiş, Esra da uyardı zaten. Sabahtan doktora gittik beraber. İkimize ayrı ayrı ilaçlar. Çınar'ın henüz başlangıç imiş. Benim antibiyotiğe başlamam gerekti. Alerjik bir durum bile olabilirmiş. Bakalım sonucu görücez. Dolayısıyla evdeyiz. Öğleden sonra ilaçlarımızı içip beraber uyuduk. dinlendik. Akşamüstü beraber alışverişe çıktık. Evden çıktık, lapa lapa kar yağıyor, arabayla aşağılara indikçe inceldi kar, sonunda sulu kara dönüştü. Yarın çok feci kar geliyormuş.. Kar yağsa da kartopu oyanayabilsek oğluşumla.. Bu sene kar göremedik. Güzel yağsın. Çınar'ın deyimiyle "yapışsın".  ;))


Bu da Çınar'ın uzun zamandır - bir yıldan fazla- favori kitaplarından. Defalarca okuduğumuz geceler oldu. Son zamanlarda kitabı elimize almadan ezberden anlatıyorum Çınar'a. Sonra da Pıtır'la Köpük'ün annelerine sarılıp uyudukları gibi birbirimize sarılıp uyuyoruz.. Bu kitabın sonrasında bir beyaz peluş ayıcık almıştım, adını Pıtır koyduk. Her gece onunla beraber uyuyor Çınar. Arada "Pıtır seni çok özlemiş, seninle yatmak istiyor" da diyerek kandırmaya çalışıyorum. Yediği yere kadar.. ;))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Karlı günler hepimizi etkiledi sanırım. Karlı günlerde çocuk olmayı özledim :)