Lilypie Third Birthday tickers

6 Ekim 2010 Çarşamba

Sonbaharda çalışmak...


Sonbahar tüm güzelliğiyle çevremizi sarıyor. Ama oğlumla doyasıya yaşayamamaktan üzüntülüyüm.. Sararan kızaran rengarenk dökülen yaprakları henüz beraber keşfe çıkamadık.. Bütün hafta Mimar Sinan GSÜ'ye yani okuluma gittim baskı çalışmalarım için. Çınar da teyzemlerde Rüya ablasıyla keyif yaptı.
Onlar güldüler eğlendiler..
Ben de güzel çalışmalar yaptım..

Bu çalışmları yapabilmeme olanak sağladı teyzem Çınar'ıma bakarak, hatta bizi evinde ağırlayarak. Ne kadar teşekkür etsem azdır... Hakkını ödeyemem teyzeciğim..
Ancak benim yengeç burcu oğlucuğum evini özledi. Akşamları "anne neden evimize gitmiyoruz?" "Anne hadi evimize gidelim" cümleleriyle iki gün yatağından ayrı kalmayı bile kaldıramadı. ;) Haftasonlarım da yeni açtığımız atölyede geçtiğinden çok tepkili bu duruma... "Sen git, ben evde durayım" diyor. Annemlerin dönüşüyle bu durumu da atlatacağız umarım. Az kaldı biraz sabır...

Posted by Picasa

Hiç yorum yok: