Lilypie Third Birthday tickers

12 Mart 2010 Cuma

"out out"


Çınar sabah sabah "out ouut" diyerek dolandı durdu. Daha önce oynadığımız nohut ve makarna kavanozunu almış eline, "ııh ııgh" diyerek taşımaya çalışıyor. Önce odanı ve oyuncaklarını topla dedim. "oyuncat oyuncad" diyerek dolandı bu sefer de.. Neyse odayı şöyle bir toplayıp örtümüzü serdik. Sere serpe oynadı Çınar. Ama illaki beni yanında istiyor, mutfağa gitmiştim ki ağzına nohut almış bana gösteriyor. El mecbur yanına oturdum ben de.. Epeyce oynadık, kaplara doldurup boşalttık. avuç yapmaya çalıştığı ellerine aldı. Sonra da tabağa basket atmaya çalıştı. :)

Bununla bitmiyor tabi faaliyetler... mukavvadan kestiğim kapleri delgeçle deldik. Daha sonra deliklerden ip geçirilecek. (Çok işin var oğlucum.) Mukavvaları boyadık. Ellerimizi ve üstümüzü de tabi. Üstünü çıkarır da pehlivan pozu çekmez miyiz? çekeriz tabi... ;)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: