Lilypie Third Birthday tickers

6 Mart 2009 Cuma

oğuzhan dayısı bize süpriizz yaptı...




Posted by Picasa
Oğuzhan gelir mi gelmez mi acaba diye konuştuk bütün gün annemle, beş buçuk olsun da öyle arayayım dedi annem. ben de eve döndüm Çınar'la. annem aramış Oğuz'u altıda binicem, onbir gibi gelirim demiş Oğuz. biz bunları konuşurken telefonda benim kapım çaldı. kim o? seçim broşürü dağıtıyoruz dedi bi ses. ben de otomatiğe bastım. annemle konuşmaya devam, naapalım yemek olayı filan derken. bizim kapıda tık tık. Oğuz geldi anne dedim. şaşkın şaşkın. bize büyük süpriz yaptı Oğuz. babannem kalkamadığı için tekrar toparlanıp annemlere geçtik. Metehan da erken geldi. yemeğe yetişti. Hep beraber güzel bir akşam yemeği ile başladık haftasonuna.. Çok güzel bir haftasonu geçirdik. Cumartesi akşamı Doğan dayım, Belma ablam, Mine, Derya, Beyhan teyzem ve Rüya hep beraberdik.. aile ile olmak çok güzel... keşke bu kadar uzun olmasa bizi kavuşturması gereken yollar...

Hiç yorum yok: