Lilypie Third Birthday tickers

15 Temmuz 2008 Salı

minicik beni Aydos'a su almaya götürdüler...


Bu sabah ender sabahlardan biriydi ve balkonumuzda rüzgar yoktu. Ben de pusetimin içinde güneşlendim. Sarılığım hala biraz var...


Aydos tepesinde adalar manzarasını seyrettik.. Aslında ben uyudum. ama çok bekledik su sırasını ve ben de acıktım. hemen ihtiyacımı gidermedikleri için kıyameti kopardım... neyse arabaya binince annem beni doyurdu...


Büyük büyükbabayı ziyaret ettik. Beni görünce çok sevindi. Benden başka kimseyi gözü görmedi. Bana dualar etti. Dualarını bizden esirgeme büyük büyükbabacım...







Akşam annemlerin arkadaşları Ceyda teyze, Serdar amca ve Gülce abla geldiler. Gülce ablamın da benim gibi bir kardeşi olacak çok yakında. Biz onunla arkadaş olacağız, koşturup duracağız... ;)



Onlar da beni çok sevdiler galiba...









Misafirlerin yanında çok gazım vardı, ağladım annemi de rahat ettirtmedim. Onlar gittikten sonra rahatladım, karnım da doydu. Şimdi keyfim yerinde. :) Sabaha karşı yine ortalığı yıkacağım ama.. ;)

Hiç yorum yok: