Lilypie Third Birthday tickers

9 Temmuz 2008 Çarşamba

İlk park gezimizi yaptık :)




dedemin kucağında kurbi gibiymişim. annem öyle diyor...






Bir tek Selda teyzemin aldığı badiler üzerime oluyor. Selda teyzem de zatürre başlangıcı olmuş. Bana geçmesin diye , beni görmeye gelemedi henüz.. Ona acil şifalar diliyoruz..





Orta dereceli fizyolojik sarılık olduğumdan doktorum bol bol beslenmemi ve güneş banyosu yapmamı önerdi. Bunu duyan dedem beni parka götürdü.. Akşam altıdan sonra açık havada güneş banyosu yaptım. çok keyifliydi hep uyudum. İlk park gezmemizde Ege abi ile karşılaştık ama o kaydıraklarda dedemle oynamayı tercih etti tabii. Ben de büyüyünce koşturacağım parkta...

















babam güya benim gazımı alıyor... çaktırmayın ama benden önce o uyudu. ;)


Hiç yorum yok: