Lilypie Third Birthday tickers

31 Mart 2008 Pazartesi

resimlerime bakışlar...

Resimlerime dair dostlardan aldığım bir iki yorumu buraya aktarmak istiyorum. Hem beni çok motive ettikleri için, hem de ihtiyacım olduğunda dönüp bakabilmek için....
.....

gördüğüm bütün resimlerin beni dinlendiriyor...
uzun uzun bakabiliyorum en azından...
.....

içindeki hikayeyi merak ederek de yaşamın zorluklarından uzaklaşarak düşüncelerimi saflaştırıyor ayrıca
....

hayal kuruyorum ben resimlere bakarken. valla.
...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.