Lilypie Third Birthday tickers

25 Ocak 2011 Salı

Bu bir dinozor mudur?


Bu sabah ben uyuklarken Çınar nokta birleştirme kitaplarından birni almış, noktalrı birleştirmiş. Daha önce bu çalışmayı yapmamıştık. Noktaları birleştirmesi gerektiğini söylemiştim, ancak el becerisi henüz yeterince gelişmemiştir diye uygulama yapmamıştık. Benim akıllı oğlum almış kitabı noktalrı birleştirmiş dinozor yapmış. Önce onun yaptığına inanamadım, daha önce başkası mı yaptı acaba diye düşündüm. Ama yok. Benim sevgili oğlum rakamları ve sayıları tanımadığından öyle bir amaç gütmeden noktaları birleştirmiş.  ;))
Artık beraber yapabiliriz demek ki, ben ona hangi sayıya gitmesi gerektiğini söylersem.

2 yorum:

Nil dedi ki...

kesinlikle dinozordur :) aferin Çınarcık 'a

2zlerimiz dedi ki...

Akıllı Çınar'ım beni tabiki de annesi o bir dinazor :-))))