Lilypie Third Birthday tickers

19 Ocak 2009 Pazartesi

süpriz sepeti :))

annemle işim çok zormuş teyzem öyle diyor..... tutturmuş farklı dokuları, şekilleri, malzemeleri hisedeceksin diye.. Rüya abamla beraber bana süpriz sepeti hazırladılar... içinde ne yok ki.. daha artacakmış zamanla içindekiler... doğal malzemeler; kozalak, kabuklu ceviz, doğal sünger, doğal kıllı tahta fırça, ahşap ispanyol şıngırağı(asıl adı herneyse bilmiyorum annem ispanya'dan getirmiş), meyan kökü(bildiğin dal gibi bişey ama tadı acımtrak), yeşil mercimek dolu cam tuzluk, renkli boncuk dolu cam kavanoz, ketenden üzeri kanaviçeli bir lavanta torbası(henüz koklamayı bilmiyorum ama bi şekilde hissediyormuyumdur acaba?), deri cüzdan, ipekli eşarp, organze kordele, kadife kaplanmış kalp şeklinde bir kutu, pamuklu kumaş kaplı kordeleyle bağlanmış başka bir kutucuk, porselen bir ördek, siyah bir taş, bir kürk parçası (Recep dedemden) ... unuttuğum bişey var mı bilmiyorum... ben hepsini ağzıma sokmak istiyorum. bu da çok normalmiş.. annem o yüzden hepsini yıkayıp dezenfekte ettikten sonra hasır sepetime koydu... bakalım daha neler yaptıracak bu annem bana? çooook çalışmam lazım çoookk... :))

en çok bu kozalağı sevdim galiba.. ama ağzıma sığdıramıyorum bi türlü :))
şu ispanyol şıngırağını çalamıyorum ama iy kemiriliyor doğrusu...

Rüya abam benim bu süpriz sepetine göstereceğim tepkiyi çok merak ediyordu. ben duygularımı aktarmaya çalıştım ama ne derece başarılı oldum bilemiyorumm... artık annemin anladığı kadarıyla.... daha neler eklenecek bu sepete acaba????
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: