Lilypie Third Birthday tickers

20 Ocak 2008 Pazar

Tekirdağ'da nişan

Uzun bir süredir herhangi bir organizasyona ya da davete katılamadığımdan aylar da bomboş geçti. Çektiği fotoğraflarla gözüm olmasını rica ettiğim anneciğim sayesinde Tuba ile Şeref'in nişanından kareler göreceksiniz. Ömür boyu mutluluklar diliyorum...





evlendirme komitesi :)
nişanlanacak çiftimiz :)


pasta kesilirken

Tuba, Reyhan halası, Muhammed Hadi


Beyhan halası ile Tuba

zamanın genç kızları : Rüya ve Mihriban

Naz İrem ve annesi Elif

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,
öncelikle sitenizde bize de yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim. annenizin (hala'mın) ve akrabalarınızın sıcaklığını hissetmek harika bir duyguydu. Rabbim'den dileğim bu duyguyu ömür boyu tattırmasıdır...

selam ve muhabbetlerimle...

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir gündü.halamlara ve herkese emeklerınden dolayı tekrar tekrar teşekkür ediyorum.iyiki varsınız...

Adsız dedi ki...

aslıhan ablacım naz iremin sayesinde o gün ne fotoğraf çekebildim ne de doğru düzgün bir poz verip fotoğraf çektirebildim.elimde o güne dair tek bir fotoğrafım yoktu.Bu fotoğraflar iyi oldu.Sana ve tabiki halama teşekkürler.Nerdeyse nişana katılmadığımı düşünecektim yahu :-)

Adsız dedi ki...

aslıhan ablacım naz iremin sayesinde o gün ne fotoğraf çekebildim ne de doğru düzgün bir poz verip fotoğraf çektirebildim.elimde o güne dair tek bir fotoğrafım yoktu.Bu fotoğraflar iyi oldu.Sana ve tabiki halama teşekkürler.Nerdeyse nişana katılmadığımı düşünecektim yahu :-)