Lilypie Third Birthday tickers

8 Mart 2011 Salı

karlı sabah...

Bu sabah erkenden kalktım, zira çok erken atölyede olmam gerekiyor. Hazırlandım, yerler beyazlaşmış. Ama yollarda sorun yok. Çınar'ı giydirirken uyandı mecburen. Erkenden annemlere gittik. Evden çıkacağım anda telefon geldi, hava muhalefeti yüzünden atölyedeki işimiz iptal olmuş. Başka işim yokmuş gibi tatil ilan ettim günün kalanını da. Hastayız ya, miskiniz aynı zamanda...
Güzel bir kahvaltı, Çınar değil tabi ben... Çınar'a bişey yedirebilene aşkolsun. Öğlene doğru ceviz yedi, fındık yedi, ağzına bir lokma girdi yani.. Neyse yemeye başladı diye, sütle çikolata toplarından (buğday gevreği) yedirdik. Bu da bişeydir.. Sabah alması gereken ilaçları da ancak içebildi. Öğlen yine uyuduk beraber, ama üç dört saat.. ne keyif...hem ilaçların etkisi hem de sabah erken kalktık ya ondan.. ;) Binbir zahmetle Çınar'a yemek yedirme faslı.... neyse zahmetimize değdi. Çınar'a göre epey yemiş oldu. Bütün gün kar yağdı ama pek yapışmadı. ;) Arabanın üstündeki karları alıp Çınar'a verdim, Çınar da kaldırıma attı. Minicik kar tanelerinden bile mutlu oldu. Umarım yarın çok kar olur yerlerde. Kardanadam yapacak kadar...
Hâlâ kar yağıyor, yeşillikler bembeyaz olmuş.. Sabah herkes karları eritmeden çıkıp oynamak lazım.. Biraz daha yağsın... biraz daha... havadaki mikroplar da kırılır inşallah... gelip gitmeyen gripten usandık artık...

not: fotoğrafsız post pek iyi olmuyor ama hiç çekemiyorum son zamanlarda... kaybettiğim fotoğraflardan dolayı yastayım....  Onun yerine Çınar'ın iki gündür kitaplığından seçip baktığı, okuttuğu kitabın görselini koyuyorum. Sakar Cadı Vini'nin kış macerası. Cadının korkunç olduğunu söyledi önce sonradan, bizim telkinlerimizle alıştı. ama hala kedinin korkunç olduğunda ısrarcı. Kitabın arkasında serinin diğer kitaplarının fotoğrafları var. Vini'nin ejderhası'nı da istiyoruz. Bugünlerde bir ejderha olayımız var. Dinozorları geçtik, ağzından ateş çıkaran uçan dinozor olmuş Çınar, yani ejderha... Uçamayan ejderha'yı izlemiştik bir iki hafta önce ondan mı hatırladı bilemiyorum. Ama ağzından ateş çıkarmaya çalışırken çok tatlı görünüyor..

Hiç yorum yok: