Lilypie Third Birthday tickers

21 Aralık 2009 Pazartesi

marakaslar



Bir önceki oyun grubu için hazırladığım marakaslar yamulmuş, açılmış, dökülmüştü. Geceden ertesi gün için hazırlığa başladım. Aslında son geceye bırakılmaması gereken bir olaymış.. Neyse.. Tuvalet kağıdı rulolarının alt ve üstünü kartonla bantlamıştım. (Bir tarafı kapamadan önce içine bulgur, kuru fasulye, pirinç, mercimek vs. her birine ayrı olacak şekilde konulur. ) Alt ve üstlerine başlıklar yapıştırdım. Kenarlarını şekilli makaslarla kestim. Hem içten çift taraflı bantla , hem de dıştan bantla yapıştırarak sağlamlaştırdım. En son gövde kısımlarına da birer kar tanesi yapıştırdım. Süsümüz de tamam oldu. Bakalım bunlar ne kadar dayanacak. Tabi çocuklar kağıt gördü mü yırtmak sökmek istiyorlar.. Çınar'ın sabah eline aldığında ilk işi bu oldu.

Artan kağıtları daatmaya kıyamadım yine.. bunlar da birgün birşey olarak çıkabilir karşınıza..
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: